
V rámci finančního nástroje Fotovoltaické systémy s/bez akumulace (FVE) Operačního programu Technologie a aplikace pro konkurenceschopnost 2021-2027 (OP TAK) realizujeme výstavbu fotovoltaické elektrárny o celkovém předpokládaném výkonu 49,14 kWp a akumulaci 89 kWh a tím zajistit větší podíl získávání elektrické energie z obnovitelných zdrojů.

V rámci výzvy Marketing – výzva II. vyhlášené Ministerstvem průmyslu a obchodu v rámci v rámci Operačního programu technologie a aplikace pro konkurenceschopnost 2021 – 2027 budeme do roku 2025 realizovat 2 účasti na zahraničních veletrzích. Cílem projektu je zvýšit povědomí o naší společnosti v zahraničí, najít vhodné potenciální zákazníky a tak o nás zvýšit dobré povědomí a tak zvýšit konkurenceschopnost. Tento projekt je podpořen z finančních prostředků EU.
V rámci výzvy č. 461, Kreativní vouchery II vyhlášené Ministerstvem kultury v rámci Národního plánu obnovy jsme zrealizovali projekt s názvem Marketingová strategie Protronix, registrační číslo 0461000770. Cílem tohoto projektu bylo podpořit firemní marketing a pozitivně tak ovlivnit mínění o firmě, tržby firmy a její konkurenceschopnost. Tento projekt je podpořen z finančních prostředků EU.
V rámci výzvy Design Credits vyhlášené v rámci implementace komponenty 4.5 Rozvoj kulturního a kreativního sektoru, iniciativy: Kreativní voucher jsme zrealizovali projekt s názvem Design krabiček pro čidla kvality vzduchu, registrační číslo 0218000049. Cílem tohoto projektu bylo zvýšit konkurenceschopnost našich produktů v rámci EU.